کیارش جانکیارش جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

کیارش و ریحانه عشقهای من

کیارش در سفر

1393/4/23 8:54
169 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش عشق من رفته سفر اونم تنهایی

بعد از عمل گوشش که مادر بزرگ و خاله پیشش بوودن بالاخره شنبه شب کیارشو با خودشون بردن اردبیل

پسرک من تنهایی با خاله جونش رفت مسافرت

خاله می گفت از وقتی رفتی اونجا از 7 صبح بکوب بازی کردی تا 9 شب که بیهوش شده بودی و با مانی رفیق این روزهات خوابیده بودی

حسابی شیطونی کرده بودی و بازی کرده بودی

مانی هم حسابی خوش به حالش شده به بهونه تو اتیش می سوزونه

یه چیز جالب بگم سر خاله زهرا دعوا می کنید تو میای بوسش می کنه اون میاد بوسش می کنه

امید وارم این ده روز هم بهت خوش بگذره تا مامانی بیاد پیشت

دارم رو مخ بابایی برای مهد کار می کنم یه مهد هم پیدا کردم تعداد شاگرداش کمه اگه خوب باشه می زارمت اونجا

خوش باشی مارکوپولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)