کیارش جانکیارش جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

کیارش و ریحانه عشقهای من

تولد تولد تولدش مبارک

1396/7/11 10:41
151 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز من 5 سال رو تموم کرد و وفت 6 سالگی 

چه زود بزرگ شد 

چیزی از بزرگ شدنش نفهمیدم

دلم برای معصومیت بچه گانه اش تنگ میشه ،دلم برای غلط حرف زدنش ،برای گریه کردنش، برای ناز کردنش ، برای تیکه تیکه حرف زدنش برای همه کارهایی که می کنه برای همه چی تنگ میشه 

خوشحالم که داره بزرگ میشه اما وقتی به بزرگ شدنش فکر می کنم دلم می لرزه اینکه باید مثل ادم بزرگ ها درد بکشه غصه بخوره رنج بکشه تا پخته بشه 

 وقتی که میره مدرسه، وقتی عاشق میشه، اولین بار وقتی احساس جونی می کنه، برای ریش و سیبیلش، برای مردونگی و صدای بمش 

به همه این چیزها که فکر می کنم دلم ضعف میره اما وقتی یادم می افته که هر ساعت این لحظات همراه سختی همراه غصه همراه سرکشی هست براش ته دلم می لرزه اشوب میشه 

نگرانش میشم 

و بیشتر نگران خودم که این لحظات باید چه کنم 

من کجای زندگیش باید وایسم تا بتونم کنارش باشم بتونم همدمش باشم 

چقدر روزهای سختی در پیش دارم 

اگرچه شیرینی بزرگ شدنش همه رو راحت می کنه اینکه یه مرد دیگه کنارمه اینکه همه میگن پسرها مامانی میشم 

این چیزهاش هم شیرینه 

از خدا می خوام کمکم کنه همراهم باشه تا تو همه مراحل کنار پسرکم باشم 

ازش میخوام که خودش پناه پسر کوچولوی شیرین زبونم باشه 

امسال تولدش روز تاسووعا بود 

ناراحت بود چرا براش تولد نگرفتیم قول دادم با تولد ابجیش براش تولد خوب بگیرم 

دوستت دارم بهترین پسر دنیا 

شیطون ترین و زیباترین پسر دنیا 

اینجا هم روز تولدشه، غصه اش شده چرا براش تولد نگرفتیم چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)