کیارش جانکیارش جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

کیارش و ریحانه عشقهای من

نی نی تازه وارد

1395/1/21 12:37
204 بازدید
اشتراک گذاری

بعد مدتها دلمان برای وبلاگ آقا کیارش تنگ شد

گفتیم ورود دوباره رو با یه خبر خوش شروع کنم خبر ورود یه نی نی به خانواده سه نفره مان که الان با وجود این جوجه میشه چهارنفره

تقریبا یه ماهی میشه که ما نی نی دار شدیم عضو چهارم

در مورد واکنش بابایی باید بگم که خیلی خیلی خوشحاله

کیارش هم اولش خیلی خوشحال بود اوایل می گفت من ابجی نم یخوام فقط داداش می خوام  اما یکی دو روزه نم یدونم حس حسادته یا چی میگه دیگه نی نی دوست ندارم نه داداش می خوام نه ابجی خودم میرم تو دلت نی نی میشم

حالا موندیم که با این واکنش کیارش چیکار کنیم

امیدوارم بچه که به دنیا بیاد واکنش بهتری نشون بده

23 ام باید برم سونو ان تی یه کم استرس دارم انشالله که خیره

ولی استرسم نسبت به زمان کیارش کمه 

خدا رو شاکرم بابت این نعمت خیلی بزرگ

(البته ناگفته نماند که اوایل که فهمیدم باردارم خیلی ناراحت بودم احساس پشیمونی بدی داشتم از اینکه عایا کار درستی کردم یا نه خیلی حس بدی بود اما خدا رو شکر اون مرحله گذشت و الان اوضاع روحی ام بهتره و بابات این فندق کوچولو خدا رو شاکرم)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)