کیارش جانکیارش جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

کیارش و ریحانه عشقهای من

جشن نیمه شعبان

1393/3/25 13:37
268 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزهایی که تو سال مامانی عاشقشه نیمه شعبانه محبت

اون روز بخصوص شب نیمه شعبان فقط می خوام بزنم بیرون رو قدم بزنم مردم رو ببینم و تو دلم با خوام خلوت کنم

خدا رو شکر دو ساله جیگرم پسرکم کیارش جونم هم پیشمه ..........

امسال هم مثل پارسال با بابایی رفتیم مطهری اسم خیابونشو نمی دونم ولی خیلی فضای اونجا رو دوست دارم

شب خوبی بود چند تا عکس هم ازت گرفتیم که هر وقت فرصت کردم می زارم اینجا

از این روزهای تو که بخوام بگم پسرک

اینه که دهنمو صاف کردی اساسی .زبان......دیگه موندم باهات چیکار کنم خیلی شیطون شدی همش یا مامان رو گاز میگیری سوتیا با کله می کوبی تو صورتم

دیشب هم یه دسته گل به اب دادی

و گوشی بابایی رو انداختی سینک ظرفشویی منم بی خبر رفتم اب روش گرفتم

خدا رو شکر گوشی بابایی خیلی محکمه والا تا حالا از دست تو داغون شده بود ........

تازه گی ها یه کلمه به دایره لغاتت اضافه شده کلمه عمه 

ولی میکشی  ادم رو تا بگی اینو

الان

بابا ...مامان .....عمه ....نی نی .....جوجو ....رو میگی (چقدر کمه گریه)

برای چهارشنبه از دکتر وقت گرفتم ببرمت ببینم وضع گوشت در چه حاله

عاشق پارک رفتنی و بازی ولی کی ببردت پارک بابا که گرفتاره منم که یا خسته ام یا زورم میاد ببرمت آخه نزدیک خونه پارکی نیست راه دور هم حسش نیست معلومه می مونی خونه اینقدر شیطون میشی دیگه

بابایی هم داره امتحاناتش شروع میشه خدا کنه قبول شه دیگه راحت شیم از دست این درس و مشقش

حالا قول داده بعد از امتحانش حسابی ببردت بیرون

تا ببینیم یار چه خواهد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)