کیارش جانکیارش جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

کیارش و ریحانه عشقهای من

باز هم مشکل مهد پسرک

1393/2/7 8:50
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه دوستان گلم که برای وبلاگ کیارش نظر می ذارید

باز هم درگیری من با مهد پسر کوچولو و باز هم تعویض مربی و دردسر های خودش

نمی دونم این مدیر مهد چی با خودش فکر کرده هر دقیقه انگار به های ما موش ازمایشگاهی ان

اینو میبره اینو میاره

نمی گه این کوچولوهای ما روح لطیفشون ضربه می خوره دارم به عوض کردن مهدش به صورت جدی فکر می کنم از یه طرف هم تابستون داره میاد و گرما از یه طرف و سختی های رفت و امد از طرف دیگه

به هر حال باید این چند وقت رو بگردم برات یه مهد دیگه پیدا کنم

این روزها هم که شیطنت های جدید یاد گرفتی  همش هم میری سمت در میگی بابا بابا

بابایی ههم این چند وقت خیلی درگیره کم می بینیم همدیگرو

خیلی دوستت دارم پسرک شیرین بلای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)